woensdag 13 september 2017

Een week verder

Gisteren is sara niet een maar zelfs twee keer naar school geweest. 's middags ging haar klas nl spelletjes doen met groep 4 van de Venen. Ze delen nl de toiletten. Omdat het maar een klein uurtje was ben ik er bij gebleven. Kon ik meteen kennis maken met die juf. Ik loop het komende half jaar toch langs haar klas. Sara vond het superleuk. Wat ik zo tof vond, was dat ze meteen meegenomen werd door een jongetje uit haar klas in wiens groepje ze zat. Ze moesten nl naar het andere lokaal. Zo 'gewoon' vinden de kinderen het.
's middags kwamen opa en oma en daarna nog een vriendinnetje om lekker te kletsen en spelletjes te doen. Hierna was sara wel echt heel erg moe. Een van haar wondjes begon te prikken (is nu behoorlijk ontstoken dus we zijn begonnen met antibiotica) en er kwamen dikke tranen. Om 18 uur lag ze in bed waar ze ook nog heeft gegeten. Gelukkig hielp een goede nachtrust en ging ze vanmorgen weer zingend een paar uurtjes naar school.
Vanmiddag was ook de eerste afspraak met gijsbert (de fysiotherapeut). Dat ging erg goed gelukkig. Hij bevestigde mijn vermoeden van de ontsteking. Morgen hebben we de eerste controle bij dr bessems.
Nu zit sara heerlijk op de bank met een vriendinnetje en wordt ze al heel de dag verwend met kadootjes en kaarten per post.
We kunnen trouwens morgen ook een passagiers invalide parkeerkaart ophalen bij de gemeente. Dat maakt het een stuk makkelijker als we ergens heen gaan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten